
dimarts 16 de juny de 2026
L'acte ha tingut lloc a l'Auditori Josep Irla de la Generalitat de Catalunya a Girona
L'alcalde de Girona, Lluc Salellas i Vilar, ha participat avui en la presentació del llibre "Entre el comiat i la vida", de Fina Mulà i publicat per Editorial Gavarres. L'acte ha tingut lloc a l'Auditori Josep Irla de la Generalitat de Catalunya a Girona.
"Un plaer que ahir pensessin en mi, ii per tant en tota la família i en especial en l'Ovidi, per presentar aquest 'Entre el comiat i la vida', un llibre de la Fina Mulà sobre 9 relats de famílies que conviuen amb el dol perinatal. Tota pedra fa camí.", va destacar l'alcalde de Girona i autor del pròleg de la publicació.
Entre el comiat i la vida, de Fina Mulà, és un llibre que s'endinsa en una de les experiències més doloroses i invisibilitzades que pot travessar una família: la mort d'un fill durant l'embaràs o poc després de néixer. A través de nou històries reals, construïdes des de l'escolta, l'autora dona veu a mares, pares i entorns familiars que han hagut d'aprendre a conviure amb una absència.