
Mario Izcovich, autor de La escuela que escucha, obre un espai de reflexió sobre el poder de la paraula i el vincle en l'experiència educativa. Amb una mirada humanista i propera, aborda el malestar a les aules, l'autoritat, el desig d'ensenyar, la inclusió, l'impacte de la tecnologia o l'excés de diagnòstics clínics. Una invitació a conversar sobre una altra escola possible, partint de preguntes clau per transformar la comunitat educativa des de dins.
Espai: Auditori Enric Mirambell (PB). Activitat lliure i gratuïta. Llibre editat per Ariel
| Àmbit | Lectura, ciència i humanitats |
| Tipologia | Presentació |
| Públic | Tots els públics |
| Data | Acte ja realitzat |
| Lloc | Biblioteca Carles Rahola |
| Preu | Gratuït |
Una iniciativa del PECT Indústries Culturals i Creatives de Girona i el seu entorn territorial. Projecte cofinançat en un 50% pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del Programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020 i en un 25% per la Diputació de Girona.
Ajuntament de Girona - Cultura · Plaça del Vi, 1, 17004 Girona · ofa@ajgirona.cat ·